دلم تنگته...

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

 

تمام تردیهای من 
در دوستت دارم های تو 
بی معناشد 
هرگز تصورنمیکردم که روزی اینچنین 
در دام عشق گرفتار شوم 
وهمچون کبوتری دلبریده از دنیا 
دربندچشمانت اسیرشوم 
هرروز که میگذرد 
قلب کوچکم بیش ازدیروز تورامیخواهد 
اری 
اکنون دیگربدون عشق توخواهم مرد 
من بیمارعشق توام 
وتنهاطبیب من 
دستان هستی بخش توست 
پروانه خیالم 
هرلحظه شمع چشمانت میجوید 
ولی افسوس 
که تلاشش بی حاصل است 
دنیارانمیخواهم 
اسمان رانمیخواهم 
چون تویی دنیای من 
واسمانم همان چشمان توست 
وحتی نفس هایت نفس های من است 
واگر روز دیگر برنیایند 
بی شک خواهم مرد

 

دلم تنگه برای کسی که همه چیزمه اما کنارم نیس ... 

 

♥K♣

 



نظرات شما عزیزان:

آرمان
ساعت21:25---4 فروردين 1394
به به لیلیو مجنون
پاسخ: :)) از اونم اونور تریم ماا


nafas
ساعت18:39---19 اسفند 1393
بیشک بدون تو میمیرم....دوست دارم
پاسخ:فدای چشمانت عشق عشوه گرمممم .. من نیز همینطور دوست دارممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ شنبه 16 اسفند 1393 ساعـت 18:39 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |